FAQ
Minęło kilka dni, a moja stylizacja nadal nie jest gotowa.
Nie ma powodu do niepokoju. Kreacja stylizacji może zająć trochę czasu, chcemy abyś była zadowolona z naszej propozycji. Zaloguj się na swoje konto użytkownika i sprawdź, czy stylizacja jest już przygotowana. Jeśli jeszcze jej nie ma to poprzez swój panel Stylingo zawsze możesz wysłać wiadomość do stylisty i zapytać dlaczego tak jest.
Jak mogę zarejestrować się w serwisie Stylingo?
Aby zarejestrować się w serwisie Stylingo najpierw należy wypełnić ankietę. Po jej ukończeniu użytkownikowi wyświetli się formularz rejestracyjny.
Jak będę mógł obejrzeć przygotowaną dla mnie stylizację?
Spersonalizowane stylizacje dostępne są po zalogowaniu się w serwisie Stylingo, w panelu użytkownika. O przygotowanej stylizacji użytkownik informowany jest za pośrednictwem wiadomości email.
Zaproponowany przez stylistę produkt nie jest dostępny w moim rozmiarze
Przygotowując dla Ciebie stylizacje sprawdzamy, czy każdy produkt wchodzący w jej skład jest aktualnie dostępny we wskazanym przez nas sklepie. Może się jednak tak zdarzyć, że dany produkt zostanie wyprzedany i w momencie przeglądania przez Ciebie stylizacji będzie niedostępny w Twoim rozmiarze. W tym przypadku możesz spróbować poszukać tego samego produktu w innych sklepach bądź skontaktuj się z Twoim stylistą w Stylingo i poproś o zaproponowanie alternatywnego produktu.
Co właściwie otrzymam w ramach zamówionej usługi stylizacji.
Nasz doświadczony stylista przygotowuje dla Ciebie propozycję zestawu ubrań, obuwia i dodatków idealnie dopasowanych do Twojego stylu, sylwetki i typu urody. Otrzymasz zestaw zdjęć produktowych wraz z cenami i informacjami gdzie możesz kupić poszczególne produkty. Jeśli nie lubisz, nie masz ochoty lub nie masz czasu na samodzielne zamawianie produktów, również możemy Cię w tym wyręczyć. W takim przypadku wybierz stylizację z dostawą i oczekuj na przesyłkę od nas. Przykładową stylizacje znajdziesz w zakładce "Jak to działa".